Wycieczka do Francji 🇨🇵- Paryż i Disneyland

Paryż -Sierpc dzień 6
Droga powrotna
Do zobaczenia już dziś wieczorem.
Paryż dzień 5
Zwiedzanie Paryża zakończyliśmy spacerem po Polach Elizejskich oraz podziwialiśmy Łuk Triumfalny stojący na placu Charles-de-Gaulle. Następnie wyruszyliśmy do słynnego zespołu pałacowego w Wersalu.
Dzień zakończyliśmy obiadokolacją i wyruszyliśmy w drogę powrotną do Sierpca.
Do zobaczenia.

Paryż dzień 4

Dzisiejszą przygodę paryską rozpoczęliśmy od zwiedzania katedry Notre – Dame. Następnie odwiedziliśmy największe muzeum na świecie Luwr, gdzie mogliśmy podziwiać obraz Mona Lisy oraz inne dzieła sztuki.
W Dzielnicy Łacińskiej kupiliśmy pamiątki. Ostatnim punktem dnia był pobyt na Wieży Eiffla, skąd mogliśmy zachwycić się widokiem na panoramę miasta.

Paryż – dzień 3

Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień bajkowo❤️‍♂️‍♂️‍♂️‍♂️.
7 godzin bawiliśmy się w Disneylandzie. Atrakcji i wrażeń nie zabrakło. Po Baśniowej Krainie udaliśmy się do Paryża, gdzie popłynęliśmy w magiczny rejs Sekwaną.

Paryż – dzień 2

Zwiedzanie Paryża rozpoczęliśmy od Wzgórza Montmartre i Bazyliki Sacre Coeur, następnie przeszliśmy Placem Pigalle i Placem Blanche ze słynnym Moulin Rouge.
Mamy za sobą trasę objazdową po Paryżu, podczas której zobaczyliśmy najpiękniejsze atrakcje turystyczne, którym wkrótce przyjrzymy się z bliska. Następnie udaliśmy się na późny obiad tuż przy Centrum Pompidou.
Zmęczeni, ale pełni wrażeń przejechaliśmy do hotelu.
PARYŻ – dzień 1
Dzisiaj rozpoczęliśmy naszą podróż do Francji. Pogoda nam sprzyja i pełni wrażeń oczekujemy poranka w Paryżu