INFORMACJA
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Armii Krajowej w Sierpcu prosi wszystkie osoby, które chcą skorzystać ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, o złożenie poniższych dokumentów:
- oświadczenia o uzyskanych w bieżącym roku dochodach – do dnia 20 maja
Złożenie wyżej wymienionych dokumentów umożliwi zakwalifikowanie Pani/Pana do odpowiedniej grupy dochodowej, co z kolei jest warunkiem określenia wysokości świadczenia, o które Pani/Pan będą się ubiegać.
oraz jednego z niżej wymienionych wniosków:
- wniosku o przyznanie świadczenia socjalnego o dofinansowanie do leczenia, zakupu leków lub zakupu np.: ogrzewania, odzieży, artykułów spożywczych itp. wraz z fakturami potwierdzającymi poniesione koszty
lub
- wniosku o przyznanie dofinansowania do wypoczynku letniego (tzw. wczasy pod gruszą), potwierdzenie kosztów w postaci faktur nie jest wymagane.
I termin składania wniosku– do dnia 20 maja każdego roku
II termin składania wniosku – do dnia 20 października każdego roku
Wymienione dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w skrzynce umieszczonej w głównym wejściu do szkoły ( ul. Płocka 38a) lub przesłać listownie na adres szkoły.
Adres szkoły:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Armii Krajowej w Sierpcu
- Płocka 38a 09-200 Sierpc
Przypominamy, iż złożenie niekompletnej dokumentacji uniemożliwi wypłacenie świadczenia socjalnego.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny ze szkołą tel. 24 275 22 53.
Regulamin funduszu socjalnego znajduje się do wglądu w bibliotece szkolnej.
WNIOSEK o przyznanie świadczenia
Uchwala-do-funduszu-zdrowotnego
Regulamin Działalności Socjalnej